Games
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 117374
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 117374
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




بازی آنلاین



دانلود بازی فوق العاده محبوب همسایگان جهنمی Neighbours From Hell 5



 

سری بازی های همسایگان جهنمی یا همان Neighbours From Hell یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی هایی است که در سبک دو بعدی ساخته و به بازار روانه شده است. همان طور که می دانید در این بازی شما در نقش کاراکتر اصلی بازی ( پسرک ) به آزار و اذیت همسایه عصبانی و بد اخلاقتان با صد ها روش می پردازید. در این نسخه از بازی ( ۵ ) کیفیت و گرافیک بازی و کاراکتر ها بسیار بهبود یافته و بیشتر باگ های آن رفع شده است. بازی در چندین مرحله جذاب , در سواحل بسیار زیبا و لذت بخش دنبال می شود که می تواند گیمر را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم اکنون می توانید نسخه پنجم از این بازی بسیار مهیج و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

 

 

حجم فایل : ۱۹۹٫۳۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط سجاد

بازی فوق العاده جذاب و فکری جهان معما ها Puzzler World 2 – کم حجم



 

یکی از سبک هایی که بسیاری از افراد علاقه خاصی به آن داشته و آن سبک را به تمام سبک ها ترجیح میدهند سبک فکری یا همان معمایی است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه دوم و جذاب بازی Puzzler World را که در همین سبک بوده , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم. این بازی متشکل از بیش از ۱۲۰۰ معمای فکری بسیار زیبا بوده که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. هم چنین این بازی رده سنی خاصی ندارد و تمامی کاربران می توانند از آن لذت ببرند. امید واریم با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی داشته باشید.

 

 

حجم فایل : ۲۴٫۰۷ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط سجاد

دانلود بازی بسیار جذاب و کم حجم تنیس Virtua Tennis

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و جهانی شدن بوده و برخی از افراد علاقه خاصی به آن دارند ورزش تنیس ( Tennis ) است. به طوری که بر اساس این علایق از سال ها پیش سازندگان بازی به فکر ساخت بازی در این سبک شده اند. Virtua Tennis یکی از بازی های نسبتا قدیمی و فوق العاده محبوبی است که با حجم کم خود گرافیک مناسبی داشته و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. هم چنین از قابلیت های خوب این بازی می توان به دو نفره بودن آن اشاره نمود. هم اکنون می توانید اولین نسخه از این بازی بسیار زیبا و جذاب را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

حجم فایل : ۵۵٫۴۲ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط سجاد

 

مجموعه بازی های جدید مورتال کمبت Mortal Kombat Arcade Kollection 2012

یکی از بازی هایی که از گذشته در کنسول های قدیمی خاطره بسیار خوشی را در ذهن تمامی بازی خور ها بر جای گذاشته , بازی فوق العاده جذاب و اعتیاد آور Mortal Kombat است که هنوز هم که هنوز است مسابقات شیرین و دلچسب دو نفره و حتی چند نفره از یاد ها نرفته است. تا کنون ده ها نسخه از این بازی برای تمامی کنسول ها ساخته شده و Mortal Kombat Arcade Kollection 2012 یک کالکشن بسیار زیبا و جدید از چندین بازی جدید مورتال کمبت است. این بازی بسیار اکشن و جذاب بوده و می تواند لحظات شاد و مفرحی برایتان بیافریند. هم اکنون می توانید این مجموعه بازی جدید را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

حجم فایل : ۴۰۰٫۰۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط سجاد

دانلود بازی رالی WRC FIA World Rally Championship

دانلود بازی رالی WRC: FIA World Rally Championship


نام بازی: WRC: FIA World Rally Championship
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: March 29, 2011(Game spot)
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Black Bean
حمایت توسط : Milestone
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

شاید هیچ شخصی باور نمیکرد که زمانی بازی های رالی و ماشین تولید شود که بتواند رقیبی جدی برای سازندگان بازی های قوی و قدرتمند مانند نید فور اسپید باشد.یکی از این بازی ها بازی فوق العاده WRC: FIA World Rally Championship میباشد که در 29 مارچ سال 2011 توسط کمپانی Black Bean به صورت رسمی منتشر و توسط Milestone ساخته و حمایت شد.در ادامه به نقدی کوتاه از بازی اشاره میکنیم .در بازی WRC: FIA World Rally Championship شما شاهد مسابقات قهرمانی رالی جهانی یا همان FLA هستید.این بازی علاوه بر این که سیر عادی بازی را طی میکند و گیمر را به سمت خود میکشد نگاهی بر چالش های افراطی موجود در رالی های قهرمانی جهان نیز دارد.در این بازی علاوه بر موجود بودن اتومبیل های مدرن با نوع و کلاس های متفاوت و " حقیقی " سعی شده است تا در محیط های آشنا مسابقات بر گذار شود.بازی در نهایت از شما یک راننده حرفه ای با عنوان WRC ایجاد میکند....!!! خب همیشه یک بازی همه ویژگی های یک بازی خوب را ندارد .در این بازی نیز محدود بودن بازی و همچنین تک موضوعی بودن آن باعث میشود که امتیاز کمتری را از سایت های معتبر جهانی کسب نماید. اگر موضوع بازی و ماهیت آن را کنار بگذاریم بازی دارای یک گرافیک مطلوب به بالا میباشد که لازمه یک بازی منتشر شده در سال 2011 میباشد.همچنین از یک بازی رالی که مملو از هیجان میباشد داشتن صداگذاری عالی و موسیقی متن خوب و هیجان انگیز انتظار میرود که این امر در این بازی محقق شده است. از ویژگی های خوب این بازی میتوان به بخش مولتی آن اشاره کرد که ویژگی های بسیاری را برای شخص بازی کننده  فراهم کرده است.به عنوان مثال گیمر میتواند رنکینگ خود در جهان را ببیند و در حقیقت ببیند امتیازاتی را که از این بازی بدست آورده در بین کلیه گیمر های این بازی مطلوب میباشد یا خیر !! در نهایت اگر میخواهید هیجان خود را به اوج برسانید از دریافت این بازی دریغ نکنید...

دریافت قسمت نخست با حجم یک گیگ

دریافت قسمت دوم با حجم یک گیگ

دریافت قسمت سوم با حجم یک گیگ

دریافت قسمت چهارم با حجم 220 مگابایت


 

ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, توسط سجاد

صفحه قبل 1 ... 39 40 41 42 43 ... 46 صفحه بعد